کد تخفیف خرید لباس

<!--------------------------------!>

کد تخفیف خرید لباس

<!--------------------------------!>

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

<!--------------------------------!>

خرید کفش با کد تخفیف

<!--------------------------------!>

 
بلاگری اینستاگرام به زبان ساده + آموزش و نکات مهم

بلاگری اینستاگرام به زبان ساده + آموزش و نکات مهم

بلاگری اینستاگرام به زبان ساده + آموزش و نکات مهم

شبکه های اجتماعی از واتساپ ، اسنپ چت ، لاین ، وایبر ، تلگرام ، فیسبوک ، توییتر و….. تا اینستاگرام هر کدام معایب و مزایای خود را داشته اند اما در مبحث درآمدزایی و تسهیل کسب و کار هر کدام به نوعی موثر بوده اند.

بلاگری در اینستاگرام از دهه گذشته تا به امروز رونق بسیاری داشته به گونه ای که از تلگرام تا قبل از فیلتر شدنش پیشی گرفته است.

بسیاری پیج های اینستاگرامی بوده اند که بدون مهارت قبلی شروع کرده اند و بنا بر گفته خودشان هیچ تخصصی نداشته اند و بصورت کاملا اتفاقی معروف شدند و خود را بلاگر خودساخته می شناسند اما بسیاری نیز با زحمت و مشقت توانستند خودی نشان دهند و گاها نیز با هزینه های هنگفت عده ای نتوانستند موفق شوند.

انواع بلاگر

کسب درآمد از اینستاگرام

۱- بلاگر غذا

رسیدیم به جذاب ترین موضوع در بین انواع بلاگرها. بلاگرهای غذا بالاترین میزان محبوبیت را در میان کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام دارند. کار این دسته از بلاگرها نیز برای افرادی که با غذا و خوراکی ها میانه خوبی دارند، خیلی جذاب است.

تبلیغ رستوران ها، فست فودها، کافی شاپ ها، سفره خانه ها و… اصلی ترین کار این دسته از بلاگرها است.

شاید این طور فکر کنید که بلاگر شدن در حوزه غذای خیلی ایده وسوسه کننده ای است. در واقع قضیه نیز همین طور است اما باید به خاطر داشته باشید که به دلیل تعداد زیاد فعالان این حوزه باید تلاش خود را برای دستیابی به موفقیت چند برابر کنید.

یک بلاگر غذا باید لذت غذا خوردن را به شیوه ای هنرمندانه به مخاطبان خود منتقل کند.

 

۲- بلاگر پوشاک و مد یا فشن بلاگر

برای بلاگر شدن باید چیکار کرد؟ حوزه پوشاک و مد سال ها است که به سرفصل موضوعات تبلیغاتی در سطح دنیا تبدیل شده است و نحوه بلاگر شدن تعداد زیادی از بلاگر ها را به ما نشان می دهد.

بسیاری از شرکت های معتبر و برندهای معروف دنیا محصولات جدید خود را از طریق فشن بلاگرها به عموم مردم معرفی می کنند.

البته ناگفته نماند که برندهای مطرح در دنیا عمدتا به سمت بلاگرهایی اقبال نشان می دهند که از چهره زیبا و تناسب اندام مناسبی برخوردار هستند. در همین راستا برای بلاگر شدن در حوزه مد و پوشاک حتما باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید.

۳- بلاگر بیوتی

چگونه می توان بلاگر شد؟ یکی از پرمخاطب ترین انواع بلاگرها در سراسر دنیا و یک راه بلاگر شدن، بیوتی بلاگر است که طبیعتا طرفداران بسیار زیادی در بین خانم ها دارد. افراد فعال در این حوزه روی حوزه های محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنند.

با وجود فعالان زیادی که تا کنون در این حوزه ورود کرده اند اما هنوز هم این امکان وجود دارد که با استفاده از ایده های نو به عنوان بلاگر در این حوزه فعالیت کرد. به عنوان مثال در حال حاضر عده ای تحت عنوان بلاگر پوست به صورت تخصصی فعالیت می کنند و از این طریق موفق شده اند که موفقیت های زیادی را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید  طرز پخت و تهیه چکدرمه ترکمن

این دسته از بلاگرها ضمن معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی به معرفی سایر کسب و کارهای فعال در این زمینه و به روزترین روش های آرایش و مد در دنیا می پردازند.

بلاگری اینستاگرام به زبان ساده + آموزش و نکات مهم

۴- بلاگر گردشگری

سفر یکی از اصلی ترین تفریحاتی است که انسان ها برای روزهای استراحت و تعطیلات خود انتخاب می کنند. یکی از دغدغه های ذهنی علاقه مندان به سفر این است که مکان های گردشگری تازه و خاص برای مقاصد سفر و گردشگری خود انتخاب کنند.

ایده های ناب و طلایی در این حوزه وجود دارد که هیچ گاه کهنه نمی شوند و به پایان نمی رسند. در کنار این مسئله یک بلاگر گردشگری نباید فعالیت خود را صرفا در زمینه معرفی خدمات آژانس های گردشگری خلاصه کند. چون در این صورت به توفیقی دست پیدا نمی کند. برای بلاگر شدن در حوزه گردشگری باید دل به جاده زد و تولید محتوا را از دل طبیعت پی بگیرد.

بلاگر گردشگری قبل از هر چیزی باید به صورت دیوانه وار عاشق سفر و مسافرت باشد. فقط در این حالت است که می تواند بلاگر شدن با رنگ و بوی گردشگری را تجربه کند.

یک راه بلاگر شدن بلاگر گردشگری است. در پاسخ به سوال بالا باید بگوییم که تولید محتوا در حوزه گردشگری و سفر را باید از جنبه های مختلف بررسی کنید. اولا در این حوزه خیلی بعید به نظر می رسد که بلاگری با فقر ایده برای تولید محتوا مواجه شود.

خیلی از افراد علاقه مند به سفر هستند که می پرسند چگونه بلاگر شوم و اصلا چگونه می توان بلاگر شد؟

۵- بلاگر دکوراسیون

موضوع دکوراسیون یکی دیگر از روش های بلاگر شدن در بین انواع بلاگرهای دیگر است. در بین مواردی که تا اینجا اشاره کردیم، بلاگرهای حوزه دکوراسیون به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

بلاگرهای دکوراسیون نیز بیشتر مخاطبان خود را در میان خانم ها جذب می کند. ناگفته نماند که شاید در بین مواردی که تا اینجا مشاهده کردید، این حوزه نیاز به دانش تخصصی نسبی روی موضوع دکوراسیون دارد. همین مسئله باعث شده است که تعداد بلاگرهای فعال در حوزه دکوراسیون خیلی زیاد نباشد.

۶- بلاگر طنز

محتوای طنز یکی از سه محتوای پرطرفدار در بستر اینستاگرام است و بلاگر غذا یک راه بلاگر شدن است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

شیوه کسب درآمد بلاگرهای طنز نیز تا حدودی در مقایسه با سایر کسب وکارها متفاوت است. یک بلاگر طنز تمرکز اصلی خود را روی تولید محتوای طنز می گذارد. در ادامه با توجه به میزان مهارت خود در گرفتن خنده از سایر کاربران می تواند فالوورهای خود را افزایش دهد. بعد از آن است که کم کم کسب وکارها مختلف متوجه محبوبیت این بلاگرها می شوند و تصمیم به تبلیغات فعالیت های خود از طریق پیج های آن ها می گیرند.

بیشتر بخوانید  انواع روش های رایگان کسب درآمد از اینستاگرام

کاربران زیادی هستند که در طول روز زمان قابل توجهی را در اینستاگرام برای خندیدن و شاد شدن صرف می کنند. از این نظر در بین انواع بلاگرها، بلاگر طنز با اقبال بسیار زیادی مواجه می شود.

۷- بلاگر اقتصادی

بازارهای مالی و سرمایه گذاری نیز به یکی از موضوعات مورد علاقه سال های اخیر در میان عموم مردم تبدیل شده است.

افرادی می توانند در این حوزه وارد شوند که دانش مالی در سطح بالایی داشته باشند. البته ناگفته نماند که بلاگری اقتصادی چالش های بسیاری را نیز به همراه دارد؛ چرا که در این حوزه شما به طور مستقیم با پول و سرمایه مردم سر و کار دارید. هر حرفی یا تبلیغاتی در این حوزه باید با کارشناسی و شناخت عمیق صورت بگیرد تا جلوی هرگونه گرفتاری احتمالی در آینده را بگیرد.

بلاگر شدن در موضوعات اقتصادی نیز کاملا تخصصی است.

۸- بلاگر خودرو

طرفداران خودرو و علاقه مندان به این حوزه بسیار زیاد هستند.

واقعیت این است که هر فردی برای بلاگر شدن در حوزه خودرو باید تخصص و دانش فنی بالایی داشته باشد تا بتواند اطلاعات صحیح و مفیدی را به مشتریان خود ارائه کند. درآمد این دسته از افراد نیز از محل جذب تبلیغات برای عموم کسب و کارهای دخیل در زمینه خودروها حاصل می شود.

شاید بپرسید بلاگر خودرو چیست و چه کاری انجام می دهد؟ این دسته از افراد به بررسی ویژگی های خودروهای مختلفی که در کشور یا در سطح دنیا توسط کمپانی های مختلف تولید می شوند، مشغول هستند.

 

۹- بلاگر گیمینگ

صنعت گیمینگ بین بسیاری از مردم به ویژه جوان ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. از طرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام در بین جوان ها از محبوبی فوق العاده ای برخوردار است.

اصلی ترین محل درآمد این دسته از بلاگرها نیز از محل تبلیغاتی است که از طریق شرکت های بازی سازی یا تولید کنسول به آن ها سفارش داده می شود. برای بلاگر شدن در حوزه گیمینگ باید یک گیمر تمام عیار باشید.

در همین راستا عده ای از گیمرهای حرفه ای به عنوان بلاگر در اینستاگرام آغاز به فعالیت کرده اند. آن ها به سبب مهارت هایی که دارند، کار آموزش بازی های مختلف و معرفی به روزترین بازی ها و کنسول ها را انجام می دهند.

آموزش بلاگری اینستاگرام به زبان ساده

و چند نکته بسیار مهم در بلاگری اینستاگرام :
  • اولین قدمی که در این آموزش بلاگر شدن در اینستاگرام می خواهیم به شما بگوییم این است که یک پروفایل کاملاً مرتبط با زمینه فعالیت خود بسازید.
  • پیج اینستاگرامتان حتماً پابلیک باشد.
  • به هارمونی پیج دقت کنید و سعی کنید هیچ پست و استوری از چارچوب تعیین شده توسط شما خارج نشود.
  • یک رنگ سازمانی متناسب با زمینه کارتان انتخاب کنید و سعی کنید در تمام پیج ها تم حفظ شود.
  • نام پیج شما باید ساده در عین حال خاص باشد. از گذاشتن نام های عجیب و غریبی که تلفظ یا بیان سختی دارند بپرهیزید.
  • سعی کنید پس زمینه تمامی پست ها و استوری ها یکسان باشد.
  • عکس ها ترجیحاً در نور طبیعی گرفته شوند.
  • سعی کنید سؤالاتی در کپشن هر پست مطرح کنید که مخاطبان را درگیر کند و نرخ تعامل را بالا ببرد.
  • پاسخ دهی به دایرکت ها فراموش نشود.
  • استفاده از هشتگ ها و ایموجی های مرتبط با فضای پیجتان بسیار مهم است؛ بنابراین توصیه ما این است که شیتی برای خود تهیه کنید و در صورتی که هرجایی هشتگ مرتبط با زمینه فعالیت خود مشاهده کردید در شیت ذخیره کنید. به این صورت شما کلکسیونی از انواع هشتگ های مرتبط خواهید داشت و این روی افزایش بازدید پست هایتان تأثیر خیلی خوبی خواهد داشت.
بیشتر بخوانید  چند روش فوق العاده برای حفظ تمرکز در فصل امتحانات
آموزش بلاگری اینستاگرام به زبان ساده
  • داشتن کمپین های مناسبی به رشد پیجتان بسیار کمک می کند.
  • سعی کنید از برچسب های مرتبط در پست های خود استفاده کنید.
  • هرچند ماه یکبار نظرسنجی بگذارید تا بدانید سن، جنسیت و سلیقه مخاطبانتان چیست و سعی کنید پرسونای مخاطبان را در بیاورید.
  • مطمئن شوید که هشتگ های شما فعال هستند.
  • حواستان باشد که کامنت های پست ها و استوری های شما باز باشد.
  • گاهی مسابقه برگزار کنید و برای آن جایزه در نظر بگیرید.
  • از الگوریتم های جدید اینستاگرام باخبر باشید و دائماً اطلاعات خود را به روز کنید.
  • خوش رویی حتی در برخورد با کامنت های توهین آمیز شرط اصلی بلاگر شدن است. پس سعی کنی عفت کلام را همواره داشته باشید.
  • تعامل روزانه با مخاطبان را از طریق استوری فراموش نکنید.
  • به پست های خود تنوع بدید و گاهی عکس استفاده کنید و گاهی ویدئو و بررسی کنید که مخاطبان شما کدام نوع تولید محتوا را بیشتر میپسندند.
  • برنامه زمان بندی برای انتشار های خود داشته باشید. به این معنا که در روزهای خاص و در زمان مشخصی هر پست را منتشر کنید تا مخاطبان از ساعات انتشار پست های شما مطلع شوند. به این ترتیب بازدید پیج شما بسیار بالا خواهد رفت.
چند نکته خلاصه طلایی برای بلاگر شدن
  1. برای بلاگر شدن باید یک مسیر واحد را انتخاب کنید
  2. روی شناسایی رفتارهای کاربران مطالعه کنید
  3. ابزارهای لازم برای بلاگر شدن را تهیه کنید
  4. بلاگر شدن نیاز به کار تیمی دارد
  5. بلاگرهای دیگر را زیرنظر بگیرید
  6. تولید محتوا را از پایه یاد بگیرید
  7. فعالیت های خود را گسترش دهید
  8. تمام فعالان حوزه کاری خود را به دقت رصد کنید
  9. دانش اینستاگرامی خود را به روز نگه دارید
  10. تکلیف خود را با بلاگر شدن مشخص کنید

انواع روش های رایگان کسب درآمد از اینستاگرام

آموزش پیتزا مخلوط دلبر

شما در حال مطالعه آموزش بلاگری اینستاگرام به زبان ساده
۴.۹/۵ - (۱۸ امتیاز)
کد تخفیف خرید لباس

<!--------------------------------!>

کد تخفیف خرید لباس

<!--------------------------------!>

کد تخفیف خرید کالای دیجیتال

<!--------------------------------!>

خرید کفش با کد تخفیف

<!--------------------------------!>

 

توسط سعید راستی

در طول زندگی آموختم و تصمیم گرفتم که هیچگاه تسلیم نشم و این راز موفقیت منه این جمله را در شرایط سخت به خودم میگم؛ اگر تسلیم بشم بعد از اون چکار خواهم کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 7 =

تخفیف